Počet záznamů: 1
Marketing: principy a nástroje
Autor Koudelka, Jan (Autor) Název Marketing: principy a nástroje / Jan Koudelka, Oldřich Vávra Další autor Vávra, Oldřich (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007 Fyz.popis 257 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-86730-19-6 (brož.) : 200.00 Kč Edice Edice učebních textů. Marketing Edice/záhl. Vysoká škola ekonomie a managementu. Edice učebních textů Marketing Poznámky Terminologický slovník Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 271919 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1