Počet záznamů: 1
Zákaznická věrnost
Autor Horrell, Edward (Autor) Název Zákaznická věrnost : jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti] / Ed Horrel [sic ; překlad Jana Kalová] Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Brno : Computer Press, 2007 Fyz.popis iii, 152 s. ; 23 cm ISBN 978-80-251-1905-1 (brož.) : 269.00 Kč Edice Praxe manažera Edice/záhl. Praxe manažera (Computer Press) Poznámky Přeloženo z angličtiny Obsahuje rejstřík Název originálu Kidness revolution Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky * management prodeje Forma, žánr příručky Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 658.8.01 * 005.346 * 658.811 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 257652 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1