Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Autor Hálek, Vítězslav, 1965- (Autor) Název Základy marketingu / Vítězslav Hálek, Stanislav Rošický Další autor Rošický, Stanislav, 1942- (Autor) Další korp. Univerzita Hradec Králové. Katedra ekonomie a managementu Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 Fyz.popis 311 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-7041-825-3 (brož.) : 157.00 Kč Poznámky Náklad 500 výtisků. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, katedra ekonomie a managementu. Vydavatel: Univerzita Hradec Králové Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 255767 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1