Počet záznamů: 1
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Autor Nový, Ivan, 1956- (Autor) Název (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold Další autor Petzold, Jörg (Autor) Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2006 Fyz.popis 159 s. : portréty ; 24 cm ISBN 80-247-1321-7 198.00 Kč Edice Manažer. Prodej Edice/záhl. Manažer. Prodej Poznámky Obsahuje bibliografii Předmět.hesla management prodeje * psychologie prodeje Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.811 * 658.8:005.32 * (035) Anotace Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejc Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 239086 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1