Počet záznamů: 1  

Od lokálních mítinků k politickému marketingu

  1. Autor Lebedová, Eva, 1981- (Autor)
    NázevOd lokálních mítinků k politickému marketingu : teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní / Eva Bradová
    Variantní názevTeorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajeBrno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2005
    Fyz.popis106 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-210-3800-4 (brož.) : 180.00 Kč
    EdiceMonografie ; sv. č. 14
    Edice/záhl. Monografie (Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav)
    Poznámky400 výt
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla volební kampaň * politická komunikace * politické strany
    Forma, žánr studie
    Konspekt321 - Politologie
    MDT342.849.2 * 316.772:32 * 324:342.849.2 * 316.772.4:32 * 329.1/.6 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 230651Půjčovna literaturydepozitář
    Od lokálních mítinků k politickému marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.