Počet záznamů: 1  

Základní aspekty sportovního marketingu

  1. Autor Durdová, Irena (Autor)
    NázevZákladní aspekty sportovního marketingu / Irena Durdová
    Další korp. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajeOstrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2005
    Fyz.popis84 s. ; 29 cm
    ISBN80-248-0827-7 (brož.) : 75.00 Kč
    Poznámky100 výt.. Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta
    Obsahuje bibliografii
    Určeno proUrčeno pro posluchače 3. r. EkF
    Předmět.hesla strategický marketing * sportovní management * sport - Česko
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005.21 * 796.062 * 796/799 * (437.3) * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 227159Půjčovna literaturydepozitář
    Základní aspekty sportovního marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.