Počet záznamů: 1  

Hodnota pro zákazníka a konkurenceschopnost firmy

  1. Akce Hodnota pro zákazníka a konkurenceschopnost firmy (seminář) Brno, Česko) (2004 :
    NázevHodnota pro zákazníka a konkurenceschopnost firmy : (mezinárodní seminář) : 8. června 2004, VUT v Brně, Fakulta podnikatelská / [odborný garant František Bartes]
    Další autor Bartes, František, 1955- (Editor)
    Další korp. Český komitét pro vědecké řízení. Česká asociace hodnotového inženýrství
    Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
    Nakl.údajeBrno : Vysoké učení technické, 2004
    Fyz.popis94 s.
    ISBN80-214-2674-8 : 100.00 Kč
    PoznámkyÚdaje o názvu převzaty z obálky. Kroužková vazba
    Obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla hodnotová analýza * hodnotový management * konkurenceschopnost
    Forma, žánr sborníky konferencí
    MDT339.137.2 * (063)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 214929Půjčovna literaturydepozitář
    Hodnota pro zákazníka a konkurenceschopnost firmy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.