Počet záznamů: 1
Výzkum trhu v německém jazyce
Autor Bártová, Hilda (Autor) Název Výzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache. II. díl / Hilda Bártová, Vladimír Bárta Souběžný název Marktforschung in deutscher Sprache Další autor Bárta, Vladimír, 1933- (Autor) Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : Oeconomica, 2003 Fyz.popis 91 s. ISBN 80-245-0614-9 : 58.00 Kč Poznámky Text německy. Náklad 50 výtisků. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta podnikohospodářská Určeno pro Určeno pro studium na VŠE Praha Předmět.hesla marketingový výzkum * němčina * oborová terminologie Forma, žánr učebnice vysokých škol MDT 658.8.012.12 * 811.112.2 * 81`373.46 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. němčina Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 201430/II Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1